Λιούις Χάμιλτον: Η Ferrari, η μεταγραφή… πεπρωμένο και ο GOAT! (Poll)

Λιούις Χάμιλτον: Η Ferrari, η μεταγραφή… πεπρωμένο και ο GOAT! (Poll)

Ενα από τα μεγαλύτερα αθλητικά… σοκ είναι δίχως άλλο η μετακίνηση του Λιούις Χάμιλτον στη Ferrari. Ο επτάκις πρωταθλητής θα συνεχίσει την καριέρα του από το 2025 με την Scuderia Ferrari και ο μηχανοκίνητος αθλητισμός παρακολουθεί αποσβολωμένος τις εξελίξεις.

Φόρμουλα 1: Ποιος θα κατακτήσει τον τίτλο;

«Οι δρόμοι της Mercedes-AMG Petronas F1 Team και του Λιούις Χάμιλτον θα χωρίσουν στα τέλη της σεζόν του 2024. Ο Λιούις ενεργοποίησε την δυνατότητα αποδέσμευσης από το συμβόλαιο που ανακοινώθηκε πέρυσι», αναφέρεται στην λιτή ανακοίνωση. Ο εκ των κορυφαίων οδηγών πήγε το 2013 στην Mercedes, με την οποία κατέκτησε τους 6 από τους 7 παγκόσμιους τίτλους του (2014, 2015, 2017, 2018, 2019, 2020), ενώ τη βοήθησε να κερδίσει 8 πρωταθλήματα κατασκευαστών (από το 2014 έως και το 2021)» ήταν το λιτό μήνυμα του… διαζυγίου.

Ο Βρετανός οδηγός της F1 έστειλε το δικό του μήνυμα «Νιώθω απίστευτα τυχερός που, μετά από από όσα πέτυχα με την Mercedes τα οποία θα μπορούσα μόνο να ονειρευτώ σαν παιδί, έχω πλέον την ευκαιρία να πραγματοποιήσω ένα ακόμα παιδικό μου όνειρο. Να οδηγήσω το κόκκινο μονοθέσιο της Ferrari. Εντούτοις, αυτή τη στιγμή δεν σκέφτομαι το 2025. Εστιάζω στη φετινή σεζόν και την επιστροφή στην πίστα με την Mercedes.

Σούπερ αποδόσεις για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών 2024 στην Φόρμουλα 1!

Έχω περισσότερο κίνητρο από ποτέ, είμαι σε καλύτερη φυσική κατάσταση και πιο συγκεντρωμένος από ποτέ και θέλω να βοηθήσω την Mercedes να κερδίσει και πάλι. Είμαι 100% προσηλωμένος στη δουλειά που πρέπει να κάνω και αποφασισμένος να ολοκληρώσω τη συνεργασία μου με την ομάδα με θετικό τρόπο». Το bwin News αναλύει μια… μεταγραφή σοκ!

Το τέλος μιας εποχής

Αρχίζει μια νέα εποχή για τη Μercedes; Ο Λιούις Χάμιλτον αποχωρεί για τη Ferrari το 2025, κλείνοντας έτσι μια θεαματική πορεία 11 ετών στη Mercedes, στην οποία είχε έξι παγκόσμια πρωταθλήματα. Ο 39χρονος, ο πιο δημοφιλής οδηγός του αθλήματος σε μια ολόκληρη γενιά, θα κυνηγήσει τώρα το ρεκόρ του όγδοου παγκόσμιου πρωταθλήματος στην πιο εμβληματική ομάδα της Formula 1. Η κίνηση σημαίνει επίσης ότι ο Κάρλος Σάινθ θα βρεθεί ως ελεύθερος στην αγορά οδηγών το 2025. Τότε που ο Βρετανός θα είναι μαζί με τον ΛεΚλερκ στην «υπερομάδα» της Ferrari.

Γιατί αποχώρησε ο Χάμιλτον;

Είναι πολύ πιθανό να μετριούνται με τα δάχτυλα του ενός χεριού τις φορές που ο Χάμιλτον φαινόταν πραγματικά χαρούμενος για την απόδοσή του μέσα στο 2023. Παρέμεινε αρκετά συγκρατημένος και απογοητευμένος ακόμα και όταν η Mercedes οδηγήθηκε στη δεύτερη θέση των κατασκευαστών. Το W14 του δεν ήταν πολύ διασκεδαστικό στην οδήγηση. Η αποχώρηση του Βρετανού σημαίνει ότι η γερμανική εταιρεία θα σκεφτεί αλλιώς τον σχεδιασμό του μονοθεσίου της.

Zero sidepod τέλος για την Mercedes-AMG F1, με τον Tότο Βολφ να παραδέχεται πως η ομάδα του θα αλλάξει τη σχεδιαστική φιλοσοφία του φετινού της μονοθεσίου, για να επιστρέψει στη κορυφή της Formula 1.

Ως ομάδα αντιμετώπισε μεγάλο πρόβλημα στο 2022, επιλέγοντας μια χαρακτηριστική εμφάνιση «χωρίς sidepod». Αντί να το εγκαταλείψει μετά από μια σεζόν με μία νίκη, οι Γερμανοί κράτησαν το ίδιο σχέδιο και για το 2023, ελπίζοντας να μη χάσουν έδαφος και χρόνο.

Ο Τότο Βολφ εκ μέρους της γερμανικής εταιρείας υπερασπίστηκε αυτήν την απόφαση λέγοντας: «Αν αλλάξετε μια ιδέα, μπορείτε να καταλήξετε να κάνετε τρία βήματα πίσω για να κάνετε δύο μπροστά». Στο τέλος, η Mercedes κάνει τρία βήματα προς τα πίσω ούτως ή άλλως. Ειδικότερα, δυσκολεύτηκε να ανταποκριθεί στον ρυθμό της Red Bull, άφησε τελικά τον 39χρονο σταρ χωρίς νίκη σε αγώνα από τον Δεκέμβριο του 2021, τερματίζοντας το ρεκόρ του με τουλάχιστον μία νίκη ανά σεζόν που χρονολογείται από το 2007.

Γιατί αλλάζει τώρα η Mercedes;

Η ομάδα επιβεβαίωσε ότι ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου του 2024 θα αποτελεί μια πλήρης αναμόρφωση. Γιατί όμως τώρα; Ο Λιούις Χάμιλτον είναι 39 ετών. Δεν έχει πια τόσο χρόνο για να πετύχει το απόλυτο ρεκόρ των οκτώ Παγκόσμιων Πρωταθλημάτων οδηγών. Αν κάνει αυτή την κίνηση τώρα, το κάνει γιατί πιστεύει ότι η Ferrari είναι πιο κοντά στην κατάκτηση ενός πρωταθλήματος. Η Mercedes αναγκάστηκε να ρισκάρει με τον επανασχεδιασμό του αυτοκινήτου του 2024. Είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί ένιωθε ότι το κεφάλαιο του στη γερμανική εταιρεία πλησίαζε στο τέλος του.

«Κερδίζαμε για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα και όταν κερδίζεις για τόσο καιρό έρχεται ο εφησυχασμός. Όλοι εφησυχάζουμε και θεωρούμε δεδομένη την κατάκτηση των τίτλων», είχε πει ο Βρετανός στο ABC News τον Νοέμβριο. «Νομίζω ότι η πίεση είναι πιο μεγάλη καθώς μεγαλώνεις και γίνεται πιο δύσκολο να προπονηθείς. Είναι πιο δύσκολο να παραμείνεις σε φόρμα. Διαχειρίζεσαι αλλιώς το χρόνο σου». Αναφέροντας τον χρόνο το προηγούμενο φθινόπωρο ήταν στο επίκεντρο το θέμα της διετούς ανανέωσης του Χάμιλτον με τη Mercedes που δεν ήρθε ποτέ.

Είναι καλύτερο για κάποιον εάν κρίνει πώς τα δεδομένα αλλάζουν να κρατά τις επιλογές του ανοιχτές. «Γνωρίζω ότι χρειάζεται χρόνος», είπε ο Χάμιλτον το περασμένο φθινόπωρο. «Στην καρδιά μου, είμαι τόσο αισιόδοξος ότι οι αποφάσεις που παίρνουμε και η κατεύθυνση προς την οποία κινούμαστε θα μας βάλουν σε αυτή τη ζώνη που θέλουμε και κοντά στον στόχο μας. Όμως εάν δεν επιτευχθεί αυτός ο στόχος του χρόνου θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε για αυτό». Εάν συμβεί αυτό, η Mercedes θα κάνει την προσπάθειά της χωρίς τον 39χρονο.

Γιατί πήγε ο Χάμιλτον στη Ferrari;

Ο Χάμιλτον ήταν πολύ κοντά με ορισμένους ανθρώπους της. Το μέλλον του είχε συνδεθεί με τη Ferrari ήδη από τον Μάιο του περασμένου έτους. Εκείνη την εποχή, η Scuderia αρνήθηκε ότι είχε γίνει οποιαδήποτε προσέγγιση. Αλλά είναι αυτονόητο ότι οποιαδήποτε ομάδα θα ήθελε να προσθέσει τον Βρετανό να λειτουργήσει έτσι σε πρώτη φάση. Έτσι, αυτό είναι λογικό για τη Ferrari, η οποία μπορεί να πάει στο 2025 με ένα από τα πιο δυνατά δίδυμα οδηγών στην ιστορία της Formula 1. Το ερώτημα είναι γιατί η κίνηση έχει νόημα για τον Χάμιλτον. Η απάντηση είναι πιο προφανής από όσο νομίζετε.

Η Scuderia έχει γευτεί την επιτυχία πιο συχνά από τη Mercedes από τότε που άλλαξαν οι κανονισμοί: η… μάχη της Ferrari στα τέλη της σεζόν με τη γερμανική εταιρεία για τη δεύτερη θέση αναμφίβολα άφησε μια δυνατή εντύπωση στον Άγγλο, όπως και η νίκη του Σάινθ στη Σιγκαπούρη. Επίσης, λάβετε υπόψη ότι ορισμένοι από τους… στυλοβάτες της κυριαρχίας της Mercedes είτε έχουν φύγει τα τελευταία χρόνια είτε έχουν μετακινηθεί αλλού στην εταιρεία. Η δομή της είναι αλλιώς.

Και τώρα τι γίνεται με τη Mercedes;

Θα βρεθεί στα ικανά χέρια του Τζορτζ Ράσελ όπως φαίνεται. Δεν υπάρχει αμφιβολία τώρα ότι ο 25χρονος θα είναι το νέο πρόσωπο των Γερμανών το 2025. Η Mercedes έχει εμπιστευτεί πολύ αυτόν τον οδηγό ήδη από το 2022. Σε αυτό το διάστημα, ο Ράσελ κέρδισε ένα Grand Prix και έφτασε κοντά στο να τα καταφέρει στη Σιγκαπούρη πέρυσι. Έχει γίνει πιο δυναμικός πίσω από το τιμόνι, ενώ πάντα έχει μεγάλη… δίψα για νίκες και τίτλους.

Η πίεση θα είναι πάνω του αυτή τη σεζόν θα είναι μεγάλη. Καλείται να αποδείξει ότι είναι έτοιμος να αναλάβει πλήρως τη διάδοχη κατάσταση μετά τη φυγή του Χάμιλτον. Ποιος θα βρεθεί στη θέση του το 2025; Γι’ αυτό το γεγονός θα πρέπει να γίνουν ορισμένα ντόμινο αλλαγών.

Το μυθικό συμβόλαιο του Χάμιλτον με τη Ferrari

Η Scuderia τίναξε τη μπάνκα στον αέρα για το 2025 με τα συμβόλαια του Λιούις Χάμιλτον και του Σαρλ Λεκλέρ. Ο Αγγλος, ο πιο επιτυχημένος οδηγός της ιστορίας της F1, με 7 πρωταθλήματα, 103 νίκες θα έχει ετήσιο συμβόλαιο της τάξης των 40 εκατομμυρίων ευρώ. Η ανανέωση του πολυετούς συμβολαίου του Λεκλέρ μετά το 2024, θα αποφέρει στον Μονεγάσκο 30 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο.

Η Ferrari θα είναι η ομάδα με τις υψηλότερες αμοιβές οδηγών στο grip, δαπανώντας 70 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο συν το όποιο bonus για τον καθένα. Όσον αφορά στη διάρκεια του συμβολαίου του 39χρονου με τη Scuderia, από όλες τις ιταλικές πηγές επιβεβαιώνεται ότι είναι 2+1 ετών.

 Πού θα γίνει ο πρώτος αγώνας του Χάμιλτον με τα κόκκινα;

H φετινή σεζόν είναι η 12η και τελευταία του Χάμιλτον στην Mercedes-AMG F1. Από το 2025 θα αγωνίζεται με τα χρώματα της Scuderia Ferrari. Ο Βρετανός σταρ θα εμφανιστεί για πρώτη φορά σε Grand Prix της F1 με το κόκκινο μονοθέσιο στον εναρκτήριο αγώνα του 2025. Παρότι η Formula 1 δεν έχει ανακοινώσει το καλεντάρι εκείνου του έτους, οι διοργανωτές του GP Αυστραλίας «βιάστηκαν» να ανακοινώσουν ότι το ντεμπούτο του επτάκις πρωταθλητή με την Ferrari θα γίνει στο Άλμπερτ Παρκ.

 

21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ| ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 210 9237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Σχολιάστε

X