Η αντίστροφη μέτρηση άρχισε και η 92η Τελετή Απονομής των Βραβείων Οσκαρ που θα γίνει την Κυριακή 10 Φεβρουαρίου, στο Dolby Theatre του Χόλιγουντ θα είναι ακόμα πιο λαμπερή!
Η Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογράφου ανακοίνωσε τις φετινές υποψηφιότητες των Όσκαρ με το «Joker» του Τοντ Φίλιπς να ηγείται της φετινής κούρσας των υποψηφιοτήτων συγκεντρώνοντας 11 (στις κατηγορίες: καλύτερης ταινίας, σκηνοθεσίας, Α’ ανδρικού ρόλου, διασκευασμένου σεναρίου, φωτογραφίας, μοντάζ, ήχου, ηχητικού μοντάζ, κοστουμιών, μουσικής, μακιγιάζ και κομμώσεις). Η ταινία σιαγωνίζεται στήθος με στήθος με άλλες τρεις ταινίες, «Ο Ιρλανδός» του Μάρτιν Σκορσέζε, «Κάποτε στο… Χόλιγουντ» του Κουέντιν Ταραντίνο και «1917» του Σαμ Μέντες, οι οποίες συγκεντρώνουν από δέκα υποψηφιότητες.
Μάρτιν Σκορσέζε, «The Irishman»: Ο οσκαρικός Μάρτιν Σκορσέζε ξανά σε κάτι που γνωρίζει τόσο καλά – το σκοτεινό, επικίνδυνο, άλλωστε κανείς δεν είναι τόσο καλός στο γκανγκστερικό είδος. Ο Σκορσέζε, στα 77 του χρόνια, παραθέτει διαφορετικά την ιστορία των κακόφημων δρόμων της καριέρας του. Για τους ειδικούς είναι μια αμαρτωλή αφήγηση προσωπικής φιλοδοξίας, απληστίας, και απαράμιλλης βίας. Μια εξομολόγηση ενοχών, μοναξιάς και ματαιότητας. Ο Σκορσέζε έπρεπε να πείσει τους παραγωγούς ότι οι βασικοί πρωταγωνιστές ήταν σημαντικό να υποδύονται οι ίδιοι τους χαρακτήρες καθόλη τη διάρκεια της ταινίας, κάνοντας χρήση των σύγχρονων αντι-γηραντικών ψηφιακών εφέ.
Τοντ Φίλιπς, «Joker»: Ο Φίλιπς προσφέρει ένα τρυφερό αλλά και τρομακτικό πορτρέτο, στέλνοντας ουσιαστικά τον Χοακίν Φίνιξ απευθείας στα Οσκαρ. Μπορεί και τον ίδιο… Ο Τοντ Φίλιπς παρακολουθεί τον Αρθουρ να προσπαθεί να βρει τη θέση του σε μια εχθρική κοινωνία, τον ακολουθεί όσο προσπαθεί να βρει τον τρόπο να δημιουργήσει μια χαρούμενη οικογένεια. Ο Φίλιπς ξέρει ότι ο Αρθουρ του είναι αυτός που τραβάει τη σκανδάλη αλλά γνωρίζει ταυτόχρονα ότι κάποιος άλλος έχει τοποθετήσει το όπλο στο χέρι του. Γι αυτό και το «Τζόκερ» είναι μια αριστουργηματική ταινία! Ο Φίλιπς πίστεψε απο την πρώτη στιγμή στο φιλμ. Γι αυτό και δέχτηκε να την κάνει χωρίς να πάρει ούτε ένα σεντ ως αμοιβή. Ζήτησε όμως, μεγαλύτερα ποσοστά από τα έσοδα της τανίας. Ήταν ένα τεράστιο ρίσκο. Το οποίο τον δικαίωσε και με το παραπάνω.
Σαμ Μέντες, «1917»: Ο οσκαρικός Σαμ Μέντες («Skyfall», «Road to Perdition», «American Beauty»), υπογράφει (για πρώτη φορά στην καριέρα του) και το σενάριο μαζί με την Κρίστι Γουίλσον-Κερνς, βασισμένος σε αφηγήσεις του παππού του από τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Ακατάπαυστα, αδιάκοπα, άπνοα πλάνα που κάνουν την ταινία μοναδική. Η επιλογή του Μέντες δεν είναι μόνο η δομή της ταινίας. Είναι η ταινία. Ο Σαμ Μέντες πάντα επένδυε πολύ περισσότερο στο συναίσθημα, ενώ αποτελεί μια ταινία που τιμά και εξυψώνει την τέχνη και την τεχνική του κινηματογράφου.
Κουέντιν Ταραντίνο, «Once Upon a Time in Hollywood»: Ποια Είναι η Καλύτερη Ταινία του Κουέντιν Ταραντίνο; Ο ίδιος έχει ανακοινώσει ότι το «Κάποτε… στο Χολιγουντ» είναι η προτελευταία του ταινία. Το καλοκαίρι του 1969 άλλαξαν τα πάντα στην αμερικάνικη κοινωνία και ο τρόπος με τον οποίο ο Ταραντίνο κρατιέται λίγο ακόμα από αυτό στην ταινία στην οποία οδήγησε ολόκληρη η καριέρα του, είναι συγκινητικός και βαθιά ικανοποιητικός.
Μπονγκ Τζουν-χο, «Parasite»: H ταινία του Μπονγκ Τζουν-χο που κέρδισε το Χρυσό Φοίνικα στο Φεστιβάλ των Καννών είναι ένα αιχμηρό κι απολαυστικό κομμάτι κοινωνικού και πολιτικού σινεμά. Ενα φιλμ βαθιά πολιτικό για θεατές που μπορούν να δουν κάτω από την επιφάνεια των πραγμάτων. Ο βραβευμένος με Χρυσό Φοίνικα Μπονγκ Τζουν Χο. Τα «Παράσιτα» έχουν καθηλώσει τους θεατές σε κινηματογραφικές αίθουσες σε όλον τον κόσμο. Η εξήγηση που δίνει ο Μπονγκ είναι ότι όλοι ζούμε σε έναν κόσμο που ακούει στο όνομα «καπιταλισμός» και ότι τα θέματα της ανισότητας είναι αρκετά ισχυρά ώστε να έχουν απήχηση σε κάθε χώρα.
Ατελείωτο στοίχημα στα Όσκαρ με αμέτρητα ειδικά!
Περισσότερη δράση και εκπλήξεις* στο αθλητικό στοίχημα της bwin | 21+ Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις