Grand Prix Αυστρίας: Θα κάνει ξανά τη διαφορά ο Μπότας;

Grand Prix Αυστρίας: Θα κάνει ξανά τη διαφορά ο Μπότας;

Νικητής ο Μπότας στο πρώτο Grand Prix

Το αυστριακό Grand Prix ήταν συναρπαστικό. Είχε μία… άγρια ομορφιά και όλα τα στοιχεία που αρέσουν σε μία κούρσα. Ο Βάλτερι Μπότας ήταν ο νικητής του επεισοδιακού αγώνα, που είδε τον Λιούις Χάμιλτον να δέχεται ποινή μετά από επαφή με τον Άλεξ Άλμπον και να χάνει τη 2η θέση, τον Σαρλ Λεκλέρκ να τερματίζει τελικά 2ος έχοντας ξεκινήσει 7ος και τον Λάντο Νόρις να πετυχαίνει το πρώτο του πόντιουμ στη Φόρμουλα 1 με τη McLaren. O Μαξ Φερστάπεν, ο μοναδικός ίσως οδηγός που θα μπορούσε να απειλήσει τις Mercedes για την πρώτη θέση, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στον 11ο γύρο από μηχανική βλάβη.

Η 2η θέση του Λεκλέρκ έσωσε το Σαββατοκύριακο για την Ferrari παρότι ο προκριματικός και οι εκτιμήσεις τον ήθελαν τρίτο. Γίνεται εμφανές πως οι ομάδες που βρίσκονται περίπου στην μέση έχουν μειώσει την διαφορά με την πρώτη τριάδα ή αλλιώς το big three. Η Mercedes βασίζεται πολύ στον σχεδιασμό του οχήματός της του 2020 αλλά και σε ένα όχημα που το 2019 πήρε το Παγκόσμιο.

Η Racing Point ως ομάδα δείχνει πως θα είναι ανταγωνιστική όλη την χρονιά ενώ η Ferrari δεν δείχνει σε καλή κατάσταση παρά την πορεία και την προσπάθεια του Λεκλέρκ.

Πως θα παρουσιαστεί η Ferrari;

Η Ferrari επιχείρησε να ανταποκριθεί στις προφανείς αδυναμίες της με όσο το δυνατόν περισσότερες αναβαθμίσεις για τον αγώνα της Κυριακής. Πολύ περίπλοκο για τη Ferrari είναι το πάγωμα της ανάπτυξης κινητήρα, ένα μέτρο εξοικονόμησης κόστους που προκλήθηκε από την πανδημία του κορονοϊού, που φαίνεται πως θα δώσει λύσεις σε πολλά θέματα της Ferrari μέχρι το τέλος του έτους.

Είναι δύσκολο να γίνουν επαρκείς προβλέψεις για την εικόνα, ακόμα κι αν το αυτοκίνητο της ιταλικής ομάδας είναι πιθανό να πάει καλύτερα στο ουγγρικό Grand Prix, τον τρίτο αγώνα. Η McLaren από την μπορεί να βρίσκεται σταθερά στο βάθρο φέτος.

Πολλοί περίμεναν την Racing Point να είναι πιο ανταγωνιστική όμως η McLaren ήταν η έκπληξη του Σαββατοκύριακου. Ο Λάντο Νόρις βρέθηκε στο βάθρο αξιοποιώντας και την ποινή που επιβλήθηκε στον Λούις Χάμιλτον. Η McLaren δείχνει πως συνεχίζει την ανοδική της πορεία από την περασμένη σεζόν. Δεν είναι όμως τόσο εύκολο να έχει σταθερότητα.

Ο Νόρις έκανε πολύ καλή δουλειά όμως η Racing Point δεν φάνηκε να βελτιώνει τόσο την εικόνα της. Η κατάσταση της Ferrari μπορεί να δώσει πλεονέκτημα στη Racing Point και τον Πέρες. Εάν η MacLaren πάντως εξακολουθήσει να πηγαίνει καλά έχει πολύ καλή πιθανότητα να ξαναβρεθεί στο βάθρο των νικητών μες στο 2020.

Για τον Κάρλος Σάινθ πάντως είναι μία λανθασμένη επιλογή το να αφήσει την McLaren για την Ferrari. Στην κούρσα της Αυστρίας ο Σάινθ άφησε πίσω τον Φέτελ που θα αντικαταστήσει του χρόνου στη Ferrari.

Κάποιες φορές τέτοιες εκτιμήσεις βέβαια μπορεί να είναι πρόωρες ειδικά για τέτοιες ομάδες. Η Ferrari θα έχει το 2021 τον Σάινθ στο… ρόστερ της και προσπαθεί να διασφαλίσει καλύτερα δεδομένα για τη νέα σεζόν αλλά κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος για αυτό.

Η Haas από την άλλη ίσως να έχει το χειρότερο όχημα φέτος. Κανένα από τα οχήματά της δεν τελείωσαν την κούρσα. Ο Κέβιν Μάγκνουσεν αλλά και ο Ρομέν Γκροζάν πέρασαν μπροστά από την Alfa Romeo έχοντας καλύτερο πλασάρισμα για την κούρσα, όμως λόγω μηχανικών προβλημάτων δεν την ολοκλήρωσαν.

Η Haas είχε μηχανικά θέματα αλλά και θέματα με τα φρένα της και το 2017 και το 2018. Το γεγονός αυτό βέβαια ίσως χτυπήσει γερό… καμπανάκι στην ομάδα. Θα πρέπει να γίνει σαφές πως η πανδημία του κορονοϊού επηρέασε την ομάδα αυτή με την πιο μικρή δυναμική στην F1. Η Haas αδυνατεί να δεσμευτεί για μηχανικές αναβαθμίσεις εάν πρώτα δεν ξέρει πόσες κούρσες πρέπει να κάνει ακόμα (μόνο οκτώ κούρσες έχουν επιβεβαιωθεί) και επειδή πρέπει να ξαναδεί το μπάτζετ της.

Επίσης οι ομάδες που επηρεάζονται από την Ferrari και έχουν συνεργασία μαζί της για μηχανικά θέματα επηρεάστηκαν από τις διαφωνίες και την αντιπαράθεσή της με την Παγκόσμια Ομοσπονδία. Όλα αυτά δεν είναι καλά νέα για την αμερικανική ομάδα.

Ο Βαλτέρι Μπότας από την άλλη ξεκινάει την χρονιά ως επικεφαλής του πρωταθλήματος με το πιο μεγάλο αβαντάζ πόντων επί του Χάμιλτον που είχε ποτέ. Ο Μπότας παρά τις συνθήκες και τα όσα αντιμετωπίζει συνεχίζει να πηγαίνει από pole position σε νίκη διαρκώς. Ήταν μία νίκη κυριαρχίας και ο ιδανικός τρόπος να αρχίσει μία περίοδο.

Η απειλή για Χάμιλτον

Στη Formula 1 αν ένας πιλότος έχει συνεχώς «παραβατική» συμπεριφορά, τότε τιμωρείται. Με κάθε περιστατικό που σημειώνει κάποιος, παίρνει κάποιους βαθμούς ποινής. Όποιος συγκεντρώσει δώδεκα βαθμούς ποινής μέσα σε δώδεκα μήνες, τότε θα αποκλειστεί από ένα Γκραν Πρι. Ο Λιούις Χάμιλτον μετά το περιστατικό που είχε στο πρώτο Γκραν Πρι της χρονιάς στην Αυστρία, με τον Άλεξ Άλμπον, έχει στο όνομά του επτά βαθμούς ποινής, κάτι που σημαίνει ότι αν στο επόμενο διάστημα συγκεντρώσει άλλους πέντε, θα τρέξει σε έναν αγώνα λιγότερο.

Περισσότερη δράση και εκπλήξεις* στο αθλητικό στοίχημα της bwin | 21+ Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις

Ατελείωτο στοίχημα στη Formula 1 με αμέτρητα ειδικά!|21+

Σχολιάστε

X