Ο Σεμπάστιαν Φέτελ τερμάτισε όγδοος στo Γκραν Πρι της Formula 1 στην Κίνα, τέταρτος στο Αζερμπαϊτζάν και τέταρτος στην Ισπανία, επιτρέποντας στον Λιούις Χάμιλτον να εδραιωθεί στην πρώτη θέση της βαθμολογίας. Ωστόσο, ενόψει Μονακό είναι αισιόδοξος:
Αποτυχία στη Βαρκελώνη – αισιοδοξία για Μονακό
Η Φεράρι δυσκολεύτηκε να προσαρμοστεί στη πιο μαλακή γόμα ελαστικών της Πιρέλι που δοκίμασε στο Γκραν Πρι της Ισπανίας, με τον Φέτελ να είναι ο μοναδικός από τους οδηγούς των πρώτων θέσεων που αναγκάστηκε να κάνει δυο πιτ στοπ. Αυτά αποδείχθηκαν καθοριστικά, καθώς βρισκόταν στη δεύτερη θέση και τελικά έμεινε τέταρτος, πίσω από Χάμιλτον, Μπότας και Φερστάπεν.
«Σε όλη τη διάρκεια του διημέρου μου ήταν δύσκολο να βρω την ισορροπία που έπρεπε στο θέμα ελαστικών. Δεν βλέπω τον λόγο, όμως, να μην παραμένω αισιόδοξος για τον επόμενο αγώνα. Είμαι χαρούμενος που στο Μονακό θα επιστρέψουμε στο σετ ελαστικών που χρησιμοποιούμε συνήθως» δήλωσε ο Φέτελ.
Η τελική κατάταξη του Γκραν Πρι της Formula 1 στην Ισπανία:
1.Χάμιλτον (Μερσεντές)
2. Μπότας (Μερσεντές)
3. Φερστάπεν (Ρεντ Μπουλ)
4. Φέτελ (Φεράρι)
5. Ρικιάρντο (Ρεντ Μπουλ)
6. Μάγκνουσεν (Χαας)
7. Σάινθ (Ρενό)
8. Αλόνσο (Ρενό)
9. Πέρες (Φορς Ιντια)
10. Λεκλέρκ (Ζάουμπερ)
11. Στρολ (Ουίλιαμς)
12. Χάρτλεϊ (Τόρο Ρόσο)
13. Ερικσον (Ζάουμπερ)
14. Σιρότκιν (Ουίλιαμς)
Ο Χάμιλτον επέστρεψε στις νίκες με εμφατικό τρόπο στην Ισπανίa. Ωστόσο, στους κόλπους της Μερσεντές υπάρχουν αμφιβολίες κατά πόσο θα εμφανιστούν τα οχήματά της ανταγωνιστικά στους δρόμους του Μονακό. Στο περσινό Γκραν Πρι της Formula 1, άλλωστε, ο Χάμιλτον ήταν μόλις έβδομος.
Επίγνωση της κατάστασης
«Είμαστε ανήσυχοι. Υπάρχουν πίστες οι οποίες μας ταιριάζουν καλύτερα και πίστες στις οποίες περιμένουμε να μην είμαστε τόσο ανταγωνιστικοί. Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το DNA του οχήματος, σε Μονακό, Ουγγαρία και Σιγκαπούρη, ας πούμε, ξέρουμε ότι δεν έχουμε εμείς το προβάδισμα νίκης» υποστήριξε ο Τότο Γουόλφ, αφεντικό της ομάδας της Μερσεντές.
«Ο αγώνας στο Μονακό προμηνύεται συναρπαστικός, ο ανταγωνισμός θα είναι έντονος. Ευτυχώς, υπάρχει η δυνατότητα να κατακτήσεις αρκετούς βαθμούς ακόμη και αν δεν είσαι νικητής ενός Γκραν Πρι» σχολίασε επίσης ο Γουόλφ.
Προηγούμενα πόντιουμ του Γκραν Πρι της Formula 1 στο Μονακό:
2017: Φέτελ (Φεράρι), Ράικονεν, Ρικιάρντο
2016: Χάμιλτον (Μερσεντές), Ρικιάρντο, Πέρες
2015: Ρόσμπεργκ (Μερσεντές), Φέτελ, Χάμιλτον
2014: Ρόσμπεργκ (Μερσεντές), Χάμιλτον, Ρικιάρντο
2013: Ρόσμπεργκ (Μερσεντές), Φέτελ, Γουέμπερ
2012: Γουέμπερ (Ρεντ Μπουλ), Ρόσμπεργκ, Αλόνσο
2011: Φέτελ (Ρεντ Μπουλ), Αλόνσο, Μπάτον